Artykuł pochodzi ze strony: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie
Adres artykułu: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie/artykuly/86
Nabór nowych pracowników odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 1998r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 1999r. Nr 49, poz. 483 z późniejszymi zmianami).
Informacje o wolnych stanowiskach upowszechniane są w formie ogłoszenia w miejscu ogólnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz publikowne w Biuletynie Służby Cywilnej dostępnym w punktach sprzedaży Dzienników Ustaw oraz w internecie pod adresem https://nabory.kprm.gov.pl/
Nie jest możliwe składanie ofert dotyczących zatrudnienia na stanowiskach cywilnych bez wcześniejszego ogłoszenia informacji o naborze pracowników na te stanowiska.
UWAGA
Kandydaci zainteresowani pracą w inspektoracie proszeni są o wypełnienie kwestionariusza i dołączenie do wymaganych dokumentów.
Kwestionariusz
Oświaczenie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
GŁÓWNY KSIĘGOWY
Dział finansowo -księgowy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Myszkowie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Myszków
ADRES URZĘDU:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie
WARUNKI PRACY:
Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Myszkowie w godzinach 7.30-15.30.
Wyjazdy na narady i szkolenia.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.dziennie.
Zagrożenie korupcją
Urząd mieści się na I piętrze, nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak wind i podjazdów
oraz odpowiednio przystosowanych toalet.
ZAKRES ZADAŃ
Organizowanie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi rachunkowości
i finansów publicznych
Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
Opracowywanie planów finansowych dochodów i wydatków Powiatowego Inspektoratu
Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor
Prowadzenie płatności w systemie bankowości elektronicznej
Sporządzanie sprawozdań z wykonania planów finansowych oraz sprawozdań statystycznych
Przestrzeganie przepisów zawartych w ustawie o finansach publicznych
Kierowanie zespołem ds.finansowo-księgowych
Windykacja należności,sporządzanie tytułów wykonawczych
Prowadzenie,weryfikacja ksiąg inwentarzowych w zakresie własnych i obcych składników majątkowych,
pełnienie nadzoru nad inwentaryzacją
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
Wykształcenie: średnie Głównym Księgowym może zostać osoba, która ukończyła ekonomiczne jednolite studia
magisterskie, wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, ukończyła średnią, policealną
lub pomaturalną szkołę ekonomiczną; posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, jest wpisana
do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub też osoba, która posiada certyfikat
księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne
uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Staż pracy: co najmniej 6 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
Znajomość i umiejętność stosowania przepisów i ustaw:
- o finansach publicznych,
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ,
- o rachunkowości,
- o służbie cywilnej.
Znajomość programów Płatnik,Trezor,NBP
Umiejętność pracy w zespole,a także kierowanie pracą zespołu
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
Wykształcenie: wyższe ekonomia,finanse,rachunkowość
staż pracy: co najmniej 3 lata
3 lata praktyki w księgowości jednostki sektora finasów publicznych
Wiedza nt.struktury,funkcjonowania i zakresu zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej
Znajomośc przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz o postępowaniu egzekucyjnym
w administracji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego/stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych
kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia
zawodowego/stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 21 maja 2021 r.
Decyduje data: Data stempla pocztowego
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie
ul.Pułaskiego 42
42-300 Myszków
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Myszkowie,ul.Pułaskiego 42 42-300 Myszków
Kontakt do inspektora ochrony danych: Mirosław Midor tel.601475108
email biuro@infosystem-projekt.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów
po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne
lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i celach,które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku,
gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska),
a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
(m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania
do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru
na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na
przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną
można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą
też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nie zwracamy nadesłanych ofert.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami,
które spełniają wszystkie następujące warunki:
• złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
• spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
• po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.