Artykuł pochodzi ze strony: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie

Adres artykułu: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie/artykuly/78

Przyjmowanie spraw i kolejność ich załatwiania

Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania

Sposób wykonywania przez komórki organizacyjne PIW Myszków czynności związanych z obiegiem pism i akt od chwili ich wpływu lub powstania do momentu ich przekazania do archiwum zakładowego reguluje instrukcja kancelaryjna.

Korespondencję zwykła i specjalną odbiera i rejestruje sekretariat PIW Myszków.

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Myszkowie przegląda otrzymaną korespondencję zatrzymując u siebie wpływy, które sam załatwia, pozostałe zaś przydziela do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym, bądź bezpośrednio odpowiednim pracownikom przez wpisanie symbolu danej komórki organizacyjnej i nazwiska danego pracownika, który staje się referentem sprawy.

 

Informację o stanie przyjmowanych spraw i kolejności ich załatwiania zainteresowani mogą uzyskać na drodze elektronicznej - poczta e-mail, lub pod numerami telefonicznymi. 

Zgodnie z dyspozycją PLW pracownicy poszczególnych stanowisk pracy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.

Bezpośrednim odpowiedzialnym za załatwienie sprawy w ramach danego stanowiska jest pracownik, któremu sprawę przekazano do załatwienia, a za wszystkie sprawy załatwiane w zespole odpowiada Kierownik Zespołu.