Artykuł pochodzi ze strony: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie
Adres artykułu: www.Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Myszkowie/artykuly/78
Stan przyjmowanych spraw i kolejność ich załatwiania
Sposób wykonywania przez komórki organizacyjne PIW Myszków czynności związanych z obiegiem pism i akt od chwili ich wpływu lub powstania do momentu ich przekazania do archiwum zakładowego reguluje instrukcja kancelaryjna.
Korespondencję zwykła i specjalną odbiera i rejestruje sekretariat PIW Myszków.
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Myszkowie przegląda otrzymaną korespondencję zatrzymując u siebie wpływy, które sam załatwia, pozostałe zaś przydziela do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym, bądź bezpośrednio odpowiednim pracownikom przez wpisanie symbolu danej komórki organizacyjnej i nazwiska danego pracownika, który staje się referentem sprawy.
Informację o stanie przyjmowanych spraw i kolejności ich załatwiania zainteresowani mogą uzyskać na drodze elektronicznej - poczta e-mail, lub pod numerami telefonicznymi.
Zgodnie z dyspozycją PLW pracownicy poszczególnych stanowisk pracy załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Bezpośrednim odpowiedzialnym za załatwienie sprawy w ramach danego stanowiska jest pracownik, któremu sprawę przekazano do załatwienia, a za wszystkie sprawy załatwiane w zespole odpowiada Kierownik Zespołu.